Kundservice
Bra att veta om ditt köp
Vi gör vårt bästa för att du ska få dina böcker snabbt när du väl har gjort köpet och för att allt ska fungera smidigt! Men om det inte skulle funka kan du läsa här.
Leveranstid - När får jag min bok?
När vi fått din beställning packar och skickar vi den senast vardagen därpå. Frakten går oftast med Postnord som levererar 1–2 vardagar senare.
Ångerveckor - Kan jag ångra mitt köp?
Du har rätt att ångra ett köp inom 14 dagar efter det att du tog emot din leverans. Du får dock betala returfrakten själv. Skriv ett mejl till oss, eller ring oss, innan du skickar den. Vi återbetalar köpet när boken har kommit i retur.
Reklamera köpet
Om du får en trasig bok eller kanske fel bok, eller om den inte kommer fram alls ska du kontakta oss så hjälps vi åt att lösa problemet.
Så hanterar vi personuppgifter
Vi vill bara sälja böcker, inte lagra datauppgifter. Men det går inte att komma undan. Om du vill veta hur det funkar kan du läsa här.
Personuppgifter och sånt
När du gör ett köp hos oss ber vi dig om adress, e-postadress och telefonnummer. E-postadressen och telefonnumret används av fraktbolaget för att avisera dig när paketet har kommit fram. Vi sparar uppgifterna i vårt ordersystem för att kunna redovisa dem för Skatteverket men gör ingen vidare behandling av dem. Efter fem år raderas de.
Kakor
Kakor används ofta för inloggning på webbplatser. När du som användare loggar in på en webbplats placeras en kaka på din dator. Varje gång du går in på en ny sida skickar din dator kakan till den webbplats du besöker. Med hjälp av kakan kan webbplatsen konstatera att du är inloggad och du slipper använda användarnamn och lösenord för varje ny sida.
På webbplatser som säljer varor används kakor för att göra det smidigt att handla. Med hjälp av kakor kan webbplatsen hålla reda på vilka varor du har ”lagt i din varukorg”.
Har du andra frågor? Hör av dig till oss!
Skicka ett meddelandet via formuläret eller mejla direkt till kontoret@undertrappen.se